مرجع تخصصی تهویه البرز فن ایران (صنعتی/ مطبوع)

طراحی سیستم تهویه صنعتی / ساخت تهویه صنعتی/ سیستم تهویه مطبوع / هواکش های صنعتی / وسایل تصفیه کننده هوا / سیستم تهویه ماشین آلات / مشاوره جهت ساخت سیستم تهویه / طراحی تجهیزات تهویه صنعتی

مرجع تخصصی تهویه البرز فن ایران (صنعتی/ مطبوع)

طراحی سیستم تهویه صنعتی / ساخت تهویه صنعتی/ سیستم تهویه مطبوع / هواکش های صنعتی / وسایل تصفیه کننده هوا / سیستم تهویه ماشین آلات / مشاوره جهت ساخت سیستم تهویه / طراحی تجهیزات تهویه صنعتی

مرجع تخصصی تهویه البرز فن ایران  (صنعتی/ مطبوع)

این وبلاگ از 16 تیر ماه 94 در زمینه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) برای افزایش سطح ایمنی و بهداشت در صنایع راه اندازی شده است. و فعالیت اصلی آن در زمینه سیستم های تهویه صنعتی و تهویه مطبوع و دریافت سفارشات برای طراحی این سیستم ها می باشد. علاوه بر این در دیگر زمینه های ایمنی مانند ممیزی ها و مشاوره نیز فعالیت دارد(سعی شده است مطالب موجود در وبلگ نیز پوشش مناسب در مورد ایمنی و بهداشت داشته باشند.)
همچنین از همه عزیزان و بازدید کنندگان و همکاران تقاضا دارم اخلاق حرفه ای را چه در زمینه کپی برداری از مطالب و چه در درخواست طراحی سیستم و یا دیگر موارد حفظ نمایند.
تلفن تماس : 09379873875 پیمان فر (کارشناس ایمنی صنعتی)
ایمیل : safety@vatanmail.ir
ایمیل2: arsalan.1731@gmail.com

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نظرسنجی

Metro-Nois-reduction


یکی از بحث‌های اساسی در ایجاد و گسترش شبکه‌های مترو موضوع تهویه مطبوع تونل‌ها و ایستگاه‌های مترو است. عبور هوا از میان این کانال‌ها غالباً با ایجاد صدا همراه است که در صورت عدم کنترل این صدای ایجاد شده، آلودگی صوتی به یک مشکل اساسی برای مسافران و سایر افرادی که در ایستگاه‌های مترو فعالیت می‌کنند، تبدیل می‌شود. هرچند تحقیقات در زمینه کنترل آلودگی و کاهش سروصدا در شبکه‌های مترو با شتاب زیادی در حال انجام است، ولی به دلیل رشد روز افزون در حوزه تولید مواد جاذب صوتی و ابداع روش‌های ترکیبی، به نظر می‌رسد همواره لزوم تحقیقات جدید در این زمینه وجود دارد.

به‌طور‌کلی مسائل آکوستیکی ایستگاه‌های مترو را می‌توان به دو بخش سروصدای تولید شده توسط عوامل داخلی و خارجی تقسیم نمود. از مهمترین عوامل داخلی می‌توان به سروصدای ناشی از حرکت قطار، ترمزها، همهمه مسافران و ... اشاره نمود. از عوامل خارجی می‌توان صدای خارج از ایستگاه‌ها مانند سروصدای اتومبیل‌ها، دمنده‌‌ها و سایر تاسیسات که توسط سامانه‌‌های تهویه مطبوع به داخل ایستگاه هدایت می‌شوند را نام برد.

به کمک شبیه‌سازی با نرم‌افزار فلوئنت می توان نحوه قرارگیری صداگیرها در مقابل دمنده‌ تهویه هوا به همراه حجم مواد مصرفی را مقایسه کرد تا بتوان برای کاهش آلودگی صوتی در یک کانال تهویه از یک طراحی بهینه و جدید استفاده کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی