البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

تهویه صنعتی / طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی/ هواکش های صنعتی/ فن سانتریفیوژ / تصفیه کننده هوا / تهویه ماشین آلات / مشاوره ساخت سیستم تهویه / آموزش تهویه صنعتی و مطبوع

البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

تهویه صنعتی / طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی/ هواکش های صنعتی/ فن سانتریفیوژ / تصفیه کننده هوا / تهویه ماشین آلات / مشاوره ساخت سیستم تهویه / آموزش تهویه صنعتی و مطبوع

البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

با تشکر از حسن انتخاب شما بازدیدکننده گرامی!

البرز فن ایران، مرجعی تخصصی است که مستقل از هر شرکت یا اشخاص حقوقی با نام های مشابه می باشد، از تاریخ 16 تیر ماه 1394 در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) برای افزایش سطح ایمنی و بهداشت در صنایع، راه اندازی شده است. و فعالیت اصلی آن در طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی و ارائه مشاوره برای این سیستم ها می باشد. علاوه بر این، در طراحی سیستم های اعلام و اطفا حریق و دیگر زمینه های ایمنی، محیط زیست، مشاوره و آموزش نیز فعالیت دارد و سعی شده است مطالب موجود در وبلاگ پوشش مناسبی به مباحث HSE داشته باشند.

با توجه به اینکه البرز فن ایران فاقد شخصیت حقوقی (شرکت) ثبت شده می باشد، متخصصان مجرب و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر به عنوان کارشناس ارشد و کارشناس در ارائه مشاوره، طراحی و ساخت سیستم های مربوطه به صورت قراردادهای حقیقی خدمت رسانی خواهند کرد.

از همه عزیزان و بازدیدکنندگان و همکاران تقاضا می شود جهت حفظ ارزش و جایگاه این حوزه تخصصی و ایجاد اعتماد و اعتبار، چه در زمینه کپی برداری از مطالب و چه در درخواست طراحی و ساخت سیستم و دیگر موارد، مضامین اخلاق حرفه ای را رعایت نمایند.

جهت ارائه بهتر خدمات و اطلاع رسانی، نرخ پیش فرض خدمات، در منوهای بالایی وبلاگ درج شده است. همچنین امکان پرسش و پاسخ و منوی ثبت سفارشات محیا شده است. امید است در انتخاب مناسب و تصمیم گیری ها مفید واقع گردد.

تلفن تماس : 09379873875 پیمان فر
ایمیل: Ventilation@vatanmail.ir
ایمیل2: Ventilation.Iran@gmail.com

خبرنامه





Powered by WebGozar

بایگانی

نرخ ارائه خدمات تهویه و ایمنی صنعتی

با توجه به درخواست مشتریان مبنی بر اطلاع رسانی در مورد هزینه های مشاوره، طراحی، ساخت و تخفیفات، مبالغ بر اساس تقسیم بندی زیر اعلام می گردد: (بروزرسانی فروردین ماه 1403)

- مشاوره مقدماتی تهویه:

 

- بازدید از محل، مشاوره و ارائه پیشنهاد قیمت (به ازای هر نوبت حضور)

                          تهران و حومه:         کارشناس ارشد 15 میلیون تومان 

                                                     کارشناس         تا 5 میلیون تومان

                استان های مجاور تهران:           کارشناس ارشد  20 میلیون تومان

                                                     کارشناس         تا 10 میلیون تومان

                  دیگر استان های کشور:           کارشناس ارشد  20 تا 25 میلیون تومان

                                                     کارشناس         تا 15 میلیون تومان

 

50% از هزینه به عنوان پیش دریافت 2 روز قبل از زمان بازدید دریافت و مابقی در روز بازدید تسویه می گردد. جلسه بازدید اولیه معمولا با حضور همزمان کارشناس ارشد و کارشناس صورت می گیرد.

"مبالغ ذکر شده در بالا با احتساب هزینه ایاب و ذهاب می باشد."

 

-عیب یابی و سنجش عملکرد سیستم های تهویه موجود:

- سنجش دقیق آلاینده ها، نمونه گیری آزمایشگاهی از منابع تولید آلودگی و محیط و عیب یابی عملکرد سیستم ها: (بر اساس مدت زمان حضور در محل، تجهیزات مورد استفاده و مواد مصرفی جهت اندازه گیری ها و خدمات آزمایشگاهی

کارشناس/کارشناس ارشد هر ساعت حضور، نرخ پایه از 5 میلیون تومان

50% از هرینه به عنوان پیش دریافت حداقل 2 روز قبل از حضور در محل و مابقی آن پس از اتمام اندازه گیری ها و در زمان اعلام نتایج دریافت می گردد. 

"هزینه ایاب و ذهاب و اسکان به مبلغ مربوطه اضافه می گردد."

 

 

-طراحی سیستم:

 

- اعلام قیمت، ارائه طرح پیشنهادی مناسب محبط و مشخصات اولیه تجهیزات: بر اساس اطلاعات و درخواست ارائه شده توسط مشتری، نوع سیستم بهینه و مشخصات عمومی سیستم (حداکثر طی 1 هفته ) محاسبه و اعلام می گردد و بابت آن معادل 1 الی 3 درصد  ارزش برآوردی ساخت کل سیستم دریافت می گردد.

30% از هزینه مربوطه، در ابتدای درخواست مشتری قبل از ارائه طرح پیشنهادی و مابقی آن در زمان تحویل پیش فاکتور و مشخصات عمومی سیستم و تجهیزات دریافت می گردد.


- طراحی کامل سیستم تهویه به همراه ارائه مستندات و نقشه های کامل ساخت: معادل 15 الی 25 درصد از ارزش برآوردی ساخت کل سیستم معرفی شده، به عنوان هزینه طراحی متناسب با نوع، کارایی و ابعاد سیستم و نوع قرارداد دریافت می گردد. همپنین با حضور در محل، اندازه گیری ها و متره کردن محل صورت گرفته و فرآیند طراحی طی 20 الی 30 روز تکمیل می گردد و به مشتری تحویل می شود.

30% از هزینه طراحی به عنوان پیش دریافت در زمان عقد قرارداد، قبل از شروع فرآیند طراحی و ساخت دریافت می گردد و مابقی هزینه در زمان تحویل کامل مستندات به مشتری تسویه خواهد شد.

 

 

-ساخت سیستم:

- بر اساس قیمت روز تجهیزات مورد استفاده در طراحی صورت گرفته + درنظرگیری ضریب تعدیل قیمت + بیمه، مالیات بر درآمد و ارزش افزوده. (نرخ تقریبی هر دلار در تعیین قیمت: 550000 ریال)

50% از هزینه های پیش بینی شده بابت ساخت کامل سیستم، هنگام عقد قرارداد و قبل از شروع فرآیند جهت تهیه ملزومات پیش دریافت می گردد و مابقی آن با توجه به پیشرفت مراحل ساخت به تدریج دریافت می گردد.

(قراردادهایی که به صورت شخص حقیقی منعقد می گردد به دلیل نداشتن بیمه، مالیات بر درآمد و ارزش افزوده، هزینه کمتری برای مشتری در پی خواهد داشت و در صورت نیاز به عقد قرارداد به صورت حقوقی (شرکتی)، این مبالغ نیز به ارزش نهایی قرارداد افزوده خواهد شد).


-بازطراحی، اصلاح و رفع عیوب سیستم های موجود: سیستم های موجود که نیاز به طراحی مجدد داشته باشند و یا به دلیل وجود معایب ساختاری در طراحی، فرسودگی و عدم استفاده صحیح، کارآیی نداشته باشند، به اطلاع مشتری خواهد رسید تا در مورد طراحی مجدد و جایگزینی آن تصمیم گیری گردد.

(سفارشات بدون مستندات طراحی مهندسی، نقشه و اطلاعات دقیق پذیرفته نخواهد شد و در صورت پذیرش ضمانت عملکرد بابت آن ارائه نمی گردد)

 

-نصب، راه اندازی و تست صحت عملکرد سیستم های تهویه:

مبالغ ذکر شده متناسب با نوع پروژه می باشد. (به ازای هر نوبت حضور)

 

تهران و استان های مجاور:

کارشناس ارشد 20 میلیون تومان

کارشناس         تا 10 میلیون تومان

 

سایر استان های کشور:

کارشناس ارشد 25 میلیون تومان 

کارشناس         تا 15 میلیون تومان

 

- انتقال تجهیزات و دستمزد نیروی کار: با توجه به نرخ روز حمل و نقل و خدمات

 "مبالغ ذکر شده در بالا با احتساب هزینه ایاب و ذهاب می باشد."

-آموزش تهویه:


- آموزش خصوصی و دانشگاهی تهویه صنعتی:

مبتدی: هر ساعت 300 هزار تومان (دوره 9 ساعته: 2.5 میلیون تومان) 

* سه جلسه 3 ساعته

*(شامل آموزش عمومی مکانیک سیالات مورد نیاز + اصول طراحی سیستم تهویه صنعتی + انواع تجهیزات تهویه + انتخاب تجهیزات + محاسبات هود، کانال و فن)

 

پیشرفته: هر ساعت 400 هزار تومان (دوره 12 ساعته: 4.5 میلیون تومان)

* چهار جلسه 3 ساعته

*(2 جلسه فشرده شامل مباحث مقدماتی و 1 جلسه مربوط به تجهیزات پیشرفته تهویه صنعتی + روش های بهینه سازی سیستم + ترکیب سیستم های ابداعی + عیب یابی سیستم های موجود و 1 جلسه طراحی ساده در نرم افزار AutoCad)

- آموزش خصوصی نرم افزار Covered (محاسبات سیستم های تهویه صنعتی):

پیشرفته: هر ساعت 600 هزار تومان (دوره 4 ساعت: 2.2 میلیون تومان) 

 

-ترجمه متون انگلیسی حوزه تهویه و ایمنی:

(بر اساس تعداد کلمات، سطح علمی متن و مدت زمان تحویل ترجمه) 20% ارزان تر و سریع تر!!

مدت زمان تحویل به حالت های عادی، سریع و فوری تقسیم می شود که به ترتیب با ضرایب تاثیر 1 - 1.4 - 1.7 بر روی نرخ های زیر لحاظ می گردد. (ترجمه و تحویل هر 300 کلمه در زمان عادی 12 ساعت، سریع 9 ساعت و فوری 6 ساعت، از لحظه تحویل متن انگلیسی توسط مشتری و واریز حداقل 50% از هزینه ترجمه می باشد و در صورت بازبینی و اصلاح، بابت هر 300 کلمه،1 ساعت به زمان تحویل افزوده می شود)

مقدماتی (بدون بازبینی)              هر 300 کلمه، 15 تا 18 هزار تومان

پیشرفته (با 3 روز ضمانت اصلاح)   هر 300 کلمه، 20 تا 30 هزار تومان

ممتاز (با 5 روز ضمانت اصلاح)       هر 300 کلمه، 40 تا 60 هزار تومان

ترجمه کامل کتاب انگلیسی     هر صفحه 250 تا 500 هزار تومان

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-خدمات ارزیابی و مدیریت ریسک:

- مشاوره و ارزیابی ریسک (ممیزی داخلی) به روش های JSA ، FMEA ، What if ، FishBone و ... به همراه ارائه روش های خلاقانه، موثر و با هزینه متناسب برای کنترل و پایش خطرات موجود در محل و همچنین راه کارهای کنترل مدیریتی:

هزینه ارزیابی متناسب با نوع فعالیت، حجم مخاطرات محیطی، تعداد نیروی انسانی، سطح تکنولوژی و ... به ازای هر نوبت حضور در محل و به ازای ارزیابی 5 ناحیه (Zone) تعیین می شود. (مساحت هر ناحیه معادل 100 متر مربع در یک طبقه در نظر گرفته می شود.)

کارشناس ارشد نرخ پایه از 10 میلیون تومان به بالا

کارشناس         نرخ پایه از 5 میلیون تومان به بالا

"هزینه ایاب و ذهاب، اسکان و غیره به مبلغ مربوطه اضافه می گردد."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

**امتیازات و تخفیفات**

در موارد زیر، مجموعا تا سقف 30% تخفیف اعمال می گردد:

1- لزوم یا نیاز به حضور بیش از یک کارشناس در محل پروژه شامل حداقل 5% تخفیف خدمات

2- انجام چندین پروژه به طور همزمان در محل پروژه شامل حداقل 5% تخفیف خدمات

3- سفارش طراحی و ساخت چند محصول (متفاوت یا در تعداد بالا) شامل حداقل 5% تخفیف در تمام مراحل طراحی، ساخت، تهیه مواد و تجهیزات و خدمات.

4- حداقل 2% تخفیف خدمات و تهیه مواد و تجهیزات برای مشتریان با سابقه سفارش ثبت شده طراحی یا ساخت در البرز فن ایران.

5- دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شامل حداقل 5% تخفیف در ارائه خدمات و آموزش می باشند.

6- جهت حمایت از تولیدات ملی، کارگاه ها، کارخانجات و شرکت های حاضر در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور و همچنین شرکت های دانش بنیان شامل حداقل 3% تخفیف تمام خدمات، تهیه مواد و تجهیزات می شوند.

7- کلاس های آموزشی گروهی (3 نفر و بیشتر) شامل حداقل 10% تخفیف می شوند.

**موارد مازاد با تشخیص مدیریت و تیم اجرایی پروژه قابل اعمال است**

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی