البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

تهویه صنعتی / طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی/ هواکش های صنعتی/ فن سانتریفیوژ / تصفیه کننده هوا / تهویه ماشین آلات / مشاوره ساخت سیستم تهویه / آموزش تهویه صنعتی و مطبوع

البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

تهویه صنعتی / طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی/ هواکش های صنعتی/ فن سانتریفیوژ / تصفیه کننده هوا / تهویه ماشین آلات / مشاوره ساخت سیستم تهویه / آموزش تهویه صنعتی و مطبوع

البرز فن ایران (مرجع تخصصی تهویه صنعتی)

با تشکر از حسن انتخاب شما بازدیدکننده گرامی!

البرز فن ایران، مرجعی تخصصی است که مستقل از هر شرکت یا اشخاص حقوقی با نام های مشابه می باشد، از تاریخ 16 تیر ماه 1394 در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) برای افزایش سطح ایمنی و بهداشت در صنایع، راه اندازی شده است. و فعالیت اصلی آن در طراحی و ساخت سیستم های تهویه صنعتی و ارائه مشاوره برای این سیستم ها می باشد. علاوه بر این، در طراحی سیستم های اعلام و اطفا حریق و دیگر زمینه های ایمنی، محیط زیست، مشاوره و آموزش نیز فعالیت دارد و سعی شده است مطالب موجود در وبلاگ پوشش مناسبی به مباحث HSE داشته باشند.

با توجه به اینکه البرز فن ایران فاقد شخصیت حقوقی (شرکت) ثبت شده می باشد، متخصصان مجرب و همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر به عنوان کارشناس ارشد و کارشناس در ارائه مشاوره، طراحی و ساخت سیستم های مربوطه به صورت قراردادهای حقیقی خدمت رسانی خواهند کرد.

از همه عزیزان و بازدیدکنندگان و همکاران تقاضا می شود جهت حفظ ارزش و جایگاه این حوزه تخصصی و ایجاد اعتماد و اعتبار، چه در زمینه کپی برداری از مطالب و چه در درخواست طراحی و ساخت سیستم و دیگر موارد، مضامین اخلاق حرفه ای را رعایت نمایند.

جهت ارائه بهتر خدمات و اطلاع رسانی، نرخ پیش فرض خدمات، در منوهای بالایی وبلاگ درج شده است. همچنین امکان پرسش و پاسخ و منوی ثبت سفارشات محیا شده است. امید است در انتخاب مناسب و تصمیم گیری ها مفید واقع گردد.

تلفن تماس : 09379873875 پیمان فر
ایمیل: Ventilation@vatanmail.ir
ایمیل2: Ventilation.Iran@gmail.com

خبرنامه





Powered by WebGozar

بایگانی

معرفی محصولات (مولتی V)

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ق.ظ

مینی مولتی وی (Mini Multi V S)

مینی مولتی وی (Mini Multi V S)
نسل جدید اسپلیت ها با تکنولوژی VRF در ظرفیت پایین ، مینی مولتی V  می باشد. این دستگاه کلیه قابلیت های مدل های با ظرفیت بالاتر را دارد، از جمله اینکه با استفاده از تکنولوژی اینورتر و توانایی تنظیم دبی سیال مبرد متناسب با بار برودتی و حرارتی مورد نیاز در مینی مولتی Vموجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی در پروژه های تهویه مطبوع می شود.
سیال مبرد مورد استفاده در مینی مولتی وی از نوع گاز R۴۱۰A و سازگار با محیط زیست می باشد.
مجموعه ای از مشخصات فوق موجب شده در حال حاظر سیستم های مینی مولتی وی بهترین گزینه برای طراحی و اجرای تهویه مطبوع پرژه مسکونی و اداری با ظرفیت پایین باشد.
در طراحی سیستم مینی مولتی وی استفاده بهینه از انرژی ، کاهش هزینه کارکرد، محافظت بیشتر از محیط زیست، قابلیت اتصال به ECO-V جهت تامین هوای تازه ، سیستم های کنترل BMS، عدم نیاز به موتورخانه، هزینه پایین نگهداری و طراحی مدرن و راحتی هرچه بیشتر مصرف کننده در نظر گرفته شده است، به همین علت با توجه به نیاز مصرف کننده امکان اتصال پنل های مختلف داخلی به دستگاه مینی مولتی وی وجود دارد.

مشخصات فنی دستگاه خارجی:
 
ظرفیت سرمایشی: ۴۱۲۰۰  بی تی یو در ساعت
ظرفیت گرمایشی: ۴۲۷۰۰  بی تی یو در ساعت
توان مصرفی: ۲.۹۵ کیلو وات

نوع برق مصرفی: تک فاز و سه فاز
ابعاد (عمق*ارتفاع*عرض): ۳۳۰*۸۳۴*۹۵۰ میلیمتر تک فاز
ابعاد (عمق*ارتفاع*عرض): ۳۳۰*۱۳۸۰*۹۵۰ میلیمتر سه فاز

وزن: ۶۹ کیلوگرم مدل تک فاز ۹۶ کیلو گرم مدل سه فاز
حداکثر قابلیت نصب پنل داخلی : ۶ پنل
 
ویژگی ها:
 
بهترین گزینه برای پروژه های مسکونی و اداری با ظرفیت پایین
استفاده از گاز مبرد R۴۱۰Aو سازگار با محیط زیست
دارای بالاترین ضریب عملکرد (COP=۴.۳)
دارای پوشش ضد خوردگی فینها برای مناطق مرطوب
۳۰۰ متر طول لوله کشی در مجموع و ۵۰ متر در ارتفاع
مجهز به موتور BLDC فن با راندمان بالا
سطح صدای پائین
رنج کارکرد بالای دمای در حالت استاندارد (از ۲۰- تا ۴۳ درجه سانتیگراد) و در حالت تروپیکال ( از ۲۰- تا ۵۴ درجه سانتیگراد)
امکان تامین درجه حرارتهای متفاوت بصورت مستقل
نصب راحت و آسان
تعمیر و نگهداری آسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی